.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توهین کم سابقه کلیسای آمریکا به قرآن

مسؤولان يک کليسا درآمريکا، در ادامه سياست اسلام ستيزي در غرب، خواستار نامگذاري روز 11 سپتامبر به عنوان «روز جهاني سوزاندن قرآن» شدند.

به گزارش پايگاه اينترنتي «الحوار نت»، اين درخواست ضداسلامي با مخالفت گسترده محافل سياسي و اسلامي روبه رو شده است و اين محافل در واکنش به اين درخواست، بر توزيع گسترده قرآن کريم در طول ماه مبارک رمضان تأکيد کرده‌اند.

کشيش «تيري جونز» مسئول کليساي «مرکز ارتباطات جهاني اليمامه» درايالت فلوريداي آمريکا و نويسنده کتاب «اسلام از شيطان است»، از پيروان خود خواسته است تا با آنچه که بزعم خود آن را «شر اسلام» ناميده مقابله کنند.

وي مدعي شده است: «قرآن، انسان‌ها را به سوي جهنم راهنمايي مي‌کند بنابراين بايد آن را درمکانش که آتش است، قرار داد.»

اين کليسا که در شهر جکسون ويل در ايالت فلوريدا قرار دارد، در پايگاه اجتماعي «فيس بوک» صفحه‌اي تحت عنوان «روز جهاني سوزاندن قرآن» ايجاد و اقدامات زيادي را عليه دين اسلام اجرا کرده است ازجمله اينکه در مراسم و مناسبت‌هاي عيدهاي ميلاد (مسيح) عباراتي توهين آميز بر روي ديوارهاي اين کليسا نوشته بودند.

اين کليسا اعلام کرده است که هدف از نوشتن اين گونه عبارات ضد دين اسلام بر روي ديوارها، رساندن پيام اسلام ستيزي به پيروان خود به هرشيوه ممکن است".

در همين حال «رفعت فکري» مسئول کليساي انجيلي در مصر مخالفت خود را با خواسته جونز و اهانت به هر يک از اديان آسماني اعلام کرد و خواستار احترام اين کليسا به همه اديان آسماني شد.

وي تصريح کرد: «جونز و امثال وي، از آزادي موجود در آمريکا سوء استفاده مي‌کنند و ديگران را به چنين افکار عجيب و غريبي فرا مي‌خوانند.»

رفعت فکري درباره تفکرات کليساي انجيلي در مصر و همتاي آن در آمريکا گفت: در کليساي انجيلي در آمريکا صدها نفر از طوايف مختلف و با افکار افراطي فعال هستند اما کليساي مصر همواره از اين گونه تفکرات مبرا بوده و با اينگونه افکار افراطي که برخي‌ها در آمريکا مروج آن هستند، مخالف است.

وي دوري از تفکرات افراطي و پيروي از تعاليم کتاب مقدس و حضرت عيسي مسيح (ع) را به پيروان دين مسيح توصيه کرد.

شوراي روابط آمريکايي - اسلامي هم در بيانيه‌اي از مسلمانان آمريکا خواست تا با شرکت در طرح توزيع قرآن در ميان همسايگان خود، مسؤولان دولتي و خبرنگاران در طول ماه مبارک رمضان، به درخواست افراطي کليساي آمريکايي واکنش نشان دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.